ציוד מרוצים

פרודרייב
נהג מרוצים
פרודרייב

יום גיבוש חווייתי

כבר שנים רבות מנהלי חברות וארגונים מוציאים עובדים לפעילויות שונות שמוגדרות יום גיבוש חווייתי משום שכך נהוג "לחשוב מחוץ לקופסה", ולהביא בחזרה לארגון תובנות חדשות. אם זה נכון שימי גיבוש כאלה אכן עושים את העבודה שלהם, למה לא לחשוב עוד יותר רחוק ולהביא את העובדים למחוזות חדשים לגמרי, שבהם הם יגשימו גם חלומות אישיים, גם יתנסו בפעילויות שלא נחשפים אליהן בדרך כלל ותוך כדי כך יצטרכו להפגין מיומנויות חדשות, לחדד יכולות ואמונות שונות לגבי עצמם, לקבל תובנות חדשות על הדרך שבה הם יכולים לעבוד ולהתנהל, וגם לסמן לעצמם שהצליחו להשיג מטרות אישיות וקבוצתיות?

הזמנה למרוץ שונה לגמרי

בואו להיות נהג מרוצים ליום אחד ותבינו את ההבדל שבין לדבר על גיבוש, ניהול וקבלת החלטות בשטח מול אתגרי מציאות, לבין המציאות עצמה שתלמד אתכם הרבה יותר על עצמכם מאשר כל משחק חברה אחר שתצאו אליו לגיבוש. יום גיבוש חווייתי הוא לא טיול שגרתי בטבע ששולח אתכם למסע הישרדות אלא התמודדות עם מכשירים וציוד ואנשים שעובדים אתכם, עם חומר חדש ועם חוקים חדשים ומחמירים שנועדו לשמור על חייכם, ויחד עם זאת לאפשר לכם להיפתח לאופקים חדשים ולהתנסויות שמלמדות אתכם משהו על תפקוד בשעת לחץ גם בארגון שלכם וגם בחיים בכלל, ותשלח אתכם הביתה עם הרבה חומר למחשבה על מה שאתם מסוגלים לעשות בזמן שאתם מתעמתים עם אתגרים שנראו לכם גדולים מדי.

מה עושים עם יום גיבוש חווייתי במסלול מרוצים?

מסלול המרוצים המקצועי שאנחנו מציעים לכם הוא בית ספר לנהיגת מרוצים שהוא יחיד במינו בישראל, מנוהל על ידי מקצועני המסלול ומציע לכם חוויה שהיא יוצאת דופן ומאתגרת במלוא מובן המילה. יום כייף לחברות אצלנו פירושו ללמוד חומר חדש על נהיגת מרוץ והיכרות עם הרכב שלכם, התנסות אישית שמחייבת אתכם להיות אינדיבידואלים כדי לתפקד טוב ויחד עם זאת עבודת צוות. זהו ללא ספק יום גיבוש לעובדים של כל ארגון בכל תחום שמפגיש אותם עם תכנים לא שגרתיים כך שהוא בהחלט מלהיב, מוציא מן השגרה ומשאיר הרבה מאוד מסקנות אצל העובדים לגבי היכולת שלהם לשתף פעולה, ליצור יחד חוויות וזיכרונות, ליצור סולידריות וללמוד משהו על תחרותיות בריאה.

מה כולל יום אחד של מרוצים?

ביום כזה כמו שאנחנו מציעים לכם מאפשר לכם להיות נהג מרוצים ליום אחד. תשתמשו ברכב מרוצים מקצועי ואמיתי, תקבלו הדרכה וטיפים לנהיגת מרוצים, תכירו את הספורט המוטורי ותבינו את העקרונות שלו, תתמודדו ותתחרו אחד מול השני ותבינו מהי תחרות ספורטיבית שבה מנסים לנצח אישית את היריב אבל בסופו של דבר כולם עמיתים למקצוע ולספורט באותו תחום, תעלו עם המכונית למסלול מקצועי בהדרכת אלופי נהיגת מרוץ ופשוט תתחרו ותתנסו בספורט מלהיב שגם מלמד אתכם ברבה עליכם, על היכולות שלכם, על מה שאתם מסוגלים להגיע אליו ועל האפשרויות שפתוחות בפניכם כשאתם מתמודדים רק מול עצמכם. ללא ספק, יום שנותן תובנות רבות וחדשות על היכולות שלכם.

גיבוש לחברה

כשנוסעים למקום מקצועי כזה, סביבה חדשה לגמרי, יום כייף לצוות קטן או לחברות הופך להיות משהו אחר לגמרי ממה שמכירים ומחייב אתכם להתייחס זה לזה דרך משקפיים חדשים לגמרי. תבינו שגם לעובדים אחרים יש יכולות שלא באו לידי ביטוי עד היום בחברה וכאן על המגרש זה יהיה יום גיבוש לעובדים שגם יגלו אחד את השני מחדש. כל מי שעובר יום כזה חוזר עם תובנות חדשות על האפשרויות לשתף פעולה ולנצל את החוזקות שהתגלו על המסלול ביום כזה.

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן