ציוד מרוצים

פרודרייב
נהג מרוצים
פרודרייב

מתנה לבעל ליום הולדת

חיפוש מתנה לבעל ליום הולדת יכול להיות אתגר לא קטן. בדרך כלל החיפוש הוא אחר פריט שניתן לקנות לו כמתנה אולם אם נרחיב מעט את הראייה ונסתכל במראות הצדדים נוכל לגלות עולם חדש של אפשרויות מרגשות ומלאות אדרנלין שאפילו הגבר שלך יתרגש לקבל. חברת פרודרייב מציעה מגוון חוויות מעצימות, מדהימות ובעלות ערך רב לקהל הרחב. החברה מנגישה את הספורט המוטורי לכל אדם ועם מעל 20 שנה של ניסיון בתחום ובליווי נהגי מרוצים מהמובילים והמנוסים בישראל, שזכו באליפויות ישראל וברחבי העולם, מספקים לאינספור לקוחות מרוצים ימי כיף מרגשים מאחורי ההגה ברכבי מרוץ מקצועיים.

מה גבר ישמח לקבל במתנה?

נתחיל דווקא מבחינת נקודת מבטו של הגבר. ישנם גברים שאוהבים לקבל מתנות ואחרים שאוהבים בעיקר לתת (כמו כל אדם למעשה), אך אם כבר לקבל מתנה כדאי שהיא תספק לנו משהו חיובי ובעל ערך. לעתים זה יהיה חפץ כלשהו שעשוי להיות שימושי לנו ביום יום או מדי פעם ולעתים זו תהיה חוויה יוצאת דופן שלא יוצא לנו לחוות ביום יום שלנו. חוויה זו תהיה מעשירה, מרעננת, משחררת, מלאת אדרנלין והתלהבות כך שנזכור את המתנה וההרגשה שהיא עשתה לנו בגוף ובנפש לאורך שנים רבות קדימה. מכאן אחת המתנות המושלמות שתוכלו להעניק לגבר שלכן היא יום כיף בפרודרייב, ברכב מרוץ מקצועי ועל מסלול מרוצים אמיתי ומרגש. עם מגוון אפשרויות לימי כיף, תחרויות וקורסים שונים תוכלו לבחור את המתנה המושלמת עבור הבעל שלך ולאפשר לו להיות נהג מרוצים ליום אחד.

חוויה מעצימה ומלאת אדרנלין בפרודרייב

בבית הספר לנהיגה של פרודרייב ניתן ליהנות מאפשרויות שונות של אימון ומרוצים, קורסים והכשרות. זוהי מתנה לבעל ליום הולדת שתהיה מושלמת עבורו, המשלבת בין העצמה אישית, טיפים והכשרות מקצועיות לחדוד יכולות הנהיגה והשליטה ברכב ועוד. האימונים יכללו בין היתר הדרכות מקצועיות תיאורטיות ומעשיות מצוות מאמנים מנוסה ומקצועי בעלי רזומה של זכיה באליפויות ישראל ובתחרויות ברחבי העולם. בנוסף תקבלו תלבושת, רכב ספורט מקצועי ואימונים מאתגרים ומעניינים הכוללים טכניקות נהיגה מתקדמות, דגשים חשובים בנוגע לשליטה נבונה ברכב, הגברת תחושת הביטחון לנסיעות יומיומיות וחוויה מלאת אדרנלין במסלול מרוצים אמיתי עם כל התקנים הנדרשים ובו נערכים אליפויות ותחרויות רבות ישראליות ובינלאומיות.

אפשרויות שונות למתנה עם ערך אמיתי

  • RACE 3– חוויה מרגשת המתחילה בהדרכה תיאורטית ומעשית בנהיגה במסלול, 3 מקצי נהיגה מלאים במכונית מרוץ מקצועית וכ25 הקפות מלאות של המסלול שיספקו לנהג חוויה אדירה ומרגשת במיוחד.
  • פרימיום RACE– אימון צמוד עם מאמן אישי לעד 2 מתאמנים המעניק יחס אישי ואיכותי למשתתפים. במסגרת הפעילות תיקחו חלק ב4 מקצי נהיגה מלאים במכונית מרוץ מקצועית כולל ליווי והדרכה אישית של מאמן מומחה מטעם פרודרייב, הדגמה מקצועית וטכנית של המאמן כולל הדגמה מהירה על מסלול המרוצים וסך הכול 35 הקפות שיספקו חוויה מעשירה ומלאה.
  • אימון אישי – הצוות המקצועי של פרודרייב עם אימון מרוצים אישי הכוללים הדגמה מקצועית של נהג מרוצים, נהיגה במסלול מרוצים מקצועי המעניק חוויית אקסטרים מרגשת ומלאת אנרגיות.
  • RACE PRO– יום פעילות מלא אדרנלין מחכה לכם על המסלול. מקצי הדגמה, הסברים, ליווי וייעוץ מקצועי ועוד הרבה הפתעות ביום מיוחד ומלא עניין. 

מתנה מקורית ומיוחדת לבעל ליום ההולדת

אז אם אתן מחפשות מתנה חוויתית לגבר, מיוחדת, מקורית ומלאת עניין לבעל כדאי לקחת בחשבון את ימי הכיף המעצימים של פרודרייב. יום כיף על מסלול המרוצים הכולל הדרכה וליווי של נהגי מרוצים מקצועיים ומנוסים, שימוש ברכב ספורט מקצועי וחוויית נהיגה מרגשת ומהנה במיוחד שלא תחוו בשום מקום אחר.

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן