ציוד מרוצים

פרודרייב
נהג מרוצים
פרודרייב

מתנה מקורית לגבר

אין אישה שלא מכירה את האתגר שנקרא – מציאת מתנה מקורית לגבר שתשמח אותו. יום ההולדת או יום הנישואין מתקרב, ואין כל בדל של רעיון למשהו שאפשר לקנות בשביל לשמח את האדם שכבר יש לו הכול. אמנם, מי קבע שצריך לתת דווקא מתנה פיזית שמניחים אחר כך בארון? המציאות מראה כי דווקא כאשר המתנה היא חווית משותפת בלתי נשכחת, אז הופכת להיות המתנה למשהו שמלווה אותו ואותך למשך כל החיים. אין הרבה דברים שמרגשים גבר וגורמים לו להנאה וחוויה בלתי נשכחת, אך חוויה של נהיגת מרוצים היא ללא ספק אחת מהם. להיות נהג מרוצים ליום אחד היא ללא ספק מתנה מקורית לגבר, שתהווה עבורו חוויה בלתי נשכחת עליה הוא ידבר עוד במשך זמן רב. 

איפה אפשר להיות נהג מרוצים ליום אחד?

אם גם אתם מסכימים איתנו שלהיות נהג מרוצים אמיתי זה בהחלט מתנה חווייתית לגבר, כדאי שתכירו את האפשרות להיות נהג מרוצים ליום אחד של פרודרייב. פרודרייב הוא בית ספר לנהיגת מרוצים אשר הוקם על ידי צמד נהגי מרוצים וותיקים בשם ראם סמואל וגידי קרונין אשר עוסקים כיום באימון של כל סוגי הנהיגה הספורטיבית המתקדמת. הם הקימו את בית הספר למרוצים פרודרייב כמקום בו אנשים נוספים יוכלו לחוות את חווית האדרנלין הגועש בזמן שהרגל סוחטת את דוושת התאוצה מעל גבי מסלול המרוצים ותאפשר גם להם להנות מחוויית מרוצים אמיתית. פרודרייב מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים כמו ימי גיבוש לצוותים ומחלקות, קורסים לנהיגה מתקדמת וספורטיבית, וכן אפשרות להיות נהג מרוצים ליום אחד. 

מה כוללת החוויה של נהג מרוצים ליום אחד?

כאשר אתם בוחרים בחוויה של נהג מרוצים ליום אחד כמתנה או כסתם יום כיף משותף, אתם מקבלים כל מה שתצטרכו בכדי שהיום הזה יהפוך לחוויה בלתי נשכחת, שעוד תדברו עליה רבות. במהלך היום ילוו אתכם מאמני נהיגה ברמה הגבוהה ביותר אשר מאמנים נהגי מרוצים שזכו באליפויות בארץ ובעולם, אשר יסבירו לכם את עקרונות הנהיגה המתקדמת, ויגלו לכם את הטכניקות השונות בהם משתמשים בכדי לשלוט על המכונית כאשר היא במהירות גבוהה. במהלך היום יתווספו גם הסברים חשובים על נושא הבטיחות בנהיגה, ובסופו של יום תוכלו גם לצאת עם ידע שיאפשר לכם גם לשפר את הנהיגה ברכב הפרטי שלכם. מדובר כמובן על מסלול אספלט רשמי וסגור, אשר עומד בתקנים המחמירים ביותר עבור מרוצי מכוניות, והכול נעשה תחת בקרת בטיחות מלאה.          

כמה זמן אורכת החוויה של נהג מרוצים ליום אחד?

לא מדובר על משהו קצר שאתם מוצאים את עצמכם בתוך זמן לא רב כבר בדרך הביתה, אלא על יום שלם של חוויות, שללא ספק ילווה אתכם במשך זמן רב גם לאחר מכן. האורך המלא של החוויה הוא כ – 4 שעות, כאשר הכול מתחלק לשני חציים. במהלך החלק הראשון של היום תקבלו הסברים על מה שהולך להיות, ואז תתחילו ללמוד ממאמנים מקצועיים צמודים את תורת נהיגת המרוצים. הלמידה היא בעזרת פידבקים והערכות לשיפור כאשר המאמן הצמוד מלווה ומדגים לכם כל דבר, עד שתדעו לעשות אותו בעצמכם כמו שצריך. לאחר מכן תעשו הפסקה לפני החלק השני. לאחר ההפסקה, תצאו למקצה חימום ואימון נוספים לקראת המרוץ הגדול בו תוכלו ליישם את כל מה שלמדתם ולזנק למרוץ אמיתי, שיחל מיד לאחר הדרכה ומתן טיפים בנושאי עקיפות וניהול נכון של הזמן במהלך המרוץ.

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן