ציוד מרוצים

נהג מרוצים
פרודרייב

פורמולה 1

אין חובב מרוצים שאינו חובב מושבע של מרוץ המכוניות פורמולה 1. מדובר ללא ספק בטופ של הטופ בין מרוצי המכוניות, שהצפייה בהם לחובבי הז'אנר היא תענוג צרוף. על האספלט במדינה ששילמה בשביל לארח מרוץ מהטורניר, ניצבות 20 מכוניות השייכות לעשר קבוצות נבחרות, המתחרות ביניהם על המקום הראשון. מרוץ הפורמולה 1 הוא מרוץ וותיק אשר נערך לראשונה כבר בשנת 1948 (אם כי אליפות העולם החלה להתקיים רק שנתיים מאוחר יותר בשנת 1950), הוא מתקיים בכל שנה, ומושך אליו מיליוני צופים ומעריצים שמחכים לתרועת הפתיחה בכיליון עיניים. 

מרוצי מכוניות – עולם שלם של אדרנלין

פורמולה 1 הוא רק אחד מעולם שלם של מרוצי מכוניות מלאי אדרנלין כמו מרוצי ראלי או טורינג אשר חובבי מרוצים מכל רחבי העולם עוקבים אחריהם באדיקות. אין ספק שבקרב חובבי המרוצים הצופים במרוצי המכוניות השונים, ישנו חלום לשבת יום אחד על מכונית מרוץ אמיתית, ולנסות גם הם את כוחם בנסיעת מרוץ מטריפת חושים. חברת פרודרייב באה להגשים עבורם את החלום הזה, אמנם לא נהיגה על רכב פורמולה אחת, אבל בהחלט יכולה לספק לאותם חובבי מרוצים ולכל אדם אחר שחפץ להיות נהג מרוצים ליום אחד לעשות זאת על גבי רכב המתאים למרוצים,ולהגשים להם את החלום. 

נהיגת מרוצים אצל פרודרייב – חוויה בלתי נשכחת

חברת פרודרייב מציעה חוויה של נהיגת מרוצים בלתי נשכחת באמצעות רכבי מרוצים אמיתיים, כאשר נהגי מרוצים מנוסים משמשים כמדריכים עבור הלקוחות ומספקים להם את הידע הבסיסי אודות תפעול הרכבים וסודות נהיגת המרוצים. את החוויה הזאת בוחרות נשים רבות לתת כמתנה לבעל או לחבר ליום הולדתו או סתם להעניק לו כמתנה חוויה בלתי נשכחת, ולהפוך אותו לנהג מרוצים– חלומם של לא מעט גברים. פרודרייב מאפשרת גם לערוך אצלה יום גיבוש לעובדים כאשר כל העובדים יוכלו להתנסות בנהיגת מרוצים חווייתית על רכבי המרוצים, ולזכות ביום גיבוש בלתי נשכח.  

למה כדאי לערוך יום גיבוש אצל פרודרייב?

אם אתם בעלים של חברה או ארגון, יום גיבוש לצוות קטן אצל פרודרייב יכול להיות ללא ספק חוויה בלתי נשכחת עבור העובדים שלכם, אך גם כזאת שתהיה משתלמת עבורכם. כאשר העובדים יתנסו בחוויה כל כך מרתקת ומאתגרת, הם ירגישו תחושת חופש אמיתית, ישחררו מתחים, ויחזרו אל העבודה עם כוחות רעננים ומחודשים – זה הרי המטרה של יום גיבוש בסופו של דבר. במהלך יום הגיבוש לעובדים אצל פרודרייב, תוכלו להבחין בצורה בולטת בתכונות של עובד ועובד, איזה עובד מגלה נחישות ואומץ, איזה עובד דווקא מגלה תכונות מנהיגות וכן הלאה, מה שיכול ללמד אתכם דבר או שניים שלא ידעתם על העובדים שלכם.  

מה עושים ביום חוויתי על מסלול המרוצים עם פרודרייב?

במהלכו של יום הגיבוש עם אנשי פרודרייב, אנשי הצוות שהגיעו ליום הגיבוש זוכים להכרות מעמיקה עם עולם המרוצים. היום נפתח עם למידה טכנית על נושאים מרתקים הקשורים בעולם המרוצים, ובהם הסודות לשליטה על הרכב במהירות גבוהה, ביצוע סיבובים חדים בצורה בטוחה ונכונה וכן הלאה. לאחר מכן ניגשים העובדים יחד עם מדריכים צמודים לנהיגת המרוצים עצמה, כאשר כל עובד ועובד זוכה בעצמו לחוות את האדרנלין המתפרץ בעת לחיצה על דוושת הגז במכונית המרוצים – ממש כמו במרוץ הפורמולה 1. בסופו של יום יוצא כל אחד מהעובדים גם עם חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת, וגם עם ידע טכני מרתק ומחכים שיוכל לקחת אתו (בזהירות…) גם לנהיגה עם הרכב הפרטי שלו.  

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן