ציוד מרוצים

נהג מרוצים
פרודרייב

מתנה לגיל 60 לגבר

אין ספק שאחד הדברים הכי קשים הוא לבחור מתנה לגבר – בטח כאשר מדובר על מתנת יום הולדת לגיל 60 גיל עגול ומרגש שדורש גם מתנה מרגשת ויוצאת דופן. נשים ברחבי כל העולם שוברות את הראש ומנסות במשך תקופה ארוכה לפני יום ההולדת לנסות ולנחש מה הדבר שהכי ישמח את הגבר שלהם – לכבוד יום ההולדת של גיל שישים שמתקרב ובא. בסופו של דבר, ישנם לא מעט מקרים שהאישה לא מצליחה למצוא משהו מקורי, ומחליטה על רכישה של משהו גנרי כמו בושם, ארנק או שעון חדש. עם זאת, אין ספק שהמתנות אשר משמחות את הבעל יותר מכל הם דווקא המתנות המקוריות – כאלה שמתאימות ליום הולדת עגול כמו זה של גיל שישים. 

אז איזה מתנה מקורים אפשר לתת לגבר?

בדרך כלל בהגיע לגיל כמו 60, לגבר כבר יש את מרבית הדברים שהוא רוצה לקנות, ומתנה בדמות חפץ חדש היא לא הדבר שהכי ישמח וילהיב אותו. עם זאת, חוויה מיוחדתעם המשפחה, זה משהו שבכל גיל משמח וגורם לכך שיום ההולדת הוא משהו בלתי נשכח שמתרפקים על הזיכרון ממנו. אחת החווית שלא ספק יהיו משהו מקורי שישמח את הגבר שלך, הוא לתת לו להיות נהג מרוצים ליום אחד. רוב מוחלט של הגברים הם חובבי מכוניתומוטוריקה, ונהיגת מרוצים היא משהו שהם חולמים עליו במהלך החיים – ובדרך כלל לא ממש זוכים להגשים אותו. אולם, מאז הוקמה חברת פרודרייב – יש מקום שאליו תוכלו לפנות בשביל להגשים את החלום. 

מי זאת בכלל חברת פרודרייב?

פרודרייב היא חברה אשר מקום מושבה בעיר פתח תקווה, אשר הוקמה על ידי נהגי מרוצים מקצועיים במטרה לאפשר לכל מי שחולם על נהיגת מרוצים שיוכל להגשים את החלום שלו. פרודרייב מארחת על גבי מסלול המרוצים התקני הגדול בארץ אשר ממוקם בעיר ערד, לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ,אשר בוחרים בפרודרייב על מנת לקיים אירועים כמו ימי הולדת, יום גיבוש לצוות קטן או גדול ועוד. פרודרייב ואנשי הצוות שלה יודעים להתאים את עצמם לכל אחד מן האירועים ודואגים שהכול יתנהל בדיוק כמו שצריך בשביל שכולם יהיו מרוצים ויחזרו הביתה עם חוויה בלתי נשכחת.  

מה בעצם עושים ביום הולדת או יום גיבוש עם פרודרייב?

אז קודם כל – המטרה שלשמה כולם מגיעים היא כמובן נהיגת המרוצים. אולם, מדובר רק על חלק אחד מתוך יום גדוש בלמידה ובחוויות מעניינות ומאתגרות. החלק הראשון של היום מתמקד בלמידה של סודות נהיגת המרוצים, על ידי צוות מדריכים – נהגי מרוצים מעוטרים בעצמם, אשר יעבירו את החומר בצורה מעניינית ומרתקת, בכדי שהחלק ההכרחי של למידת צורת הנהיגה במסלול המרוצים – יהיה חלק מן החוויה. לאחר שכולם יודעים לתפעל את מכונית המרוצים ומוכנים לנהיגת המרוץ, יחל השלב שלשמו התכנסנו – נהיגת המרוצים עצמה.  

נהיגת מרוצים – המתנה המושלמת לא רק לגבר

אהבתם של הגברים למכונית בכלל ומכונית מרוץ בפרט היא לא סוד. אבל אולי תתפלאו לשמוע – ישנם לא מעט נשים שגם מוצאות את חווית נהיגת המרוצים כהגשמת חלום מרגשת. לא פעם ניתן לראות אצל פרודרייב נשים שמגיעות במסגרתו של יום גיבוש לעובדים ולעובדות החברה, והן מוצאות את עצמן נהנות במהלך היום לא פחות מאשר הגברים שבחבורה. אז אם אתם יודעים שהאשה שלכם חובבת מכוניות ומרוצים – וגם אם לא, יכול מאוד להיות שנהיגת מרוצים אצל פרודרייב תהיה עבורה המתנה המושלמת ליום ההולדת או יום הנישואין.

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן