ציוד מרוצים

פרודרייב

להיות נהג מרוצים ליום אחד

דמיינו את עצמכם יושבים במכונית מירוץ אמיתית, רתמות בטיחות מלאות וקסדה על הראש.

עכשיו קחו נשימה עמוקה –

מתניעים!

אין צורך ברישיון נהיגה

חווית אקסטרים בלתי נשכחת

מתאימים ליחידים ולקבוצות

מגיל 14+

לפרטים נוספים והרשמה, מלאו פרטים ובואו נצא לדרך

להיות נהג מרוץ ליום אחד מפגישה אותך על קו
הזינוק עם נהגים נוספים בדיוק כמוך, שבטוחים
שהם הטובים ביותר, ומאפשרת לכם להלחם ראש
בראש במרוץ מכוניות על מסלול מרוצים מקצועי,
במכוניות רשמיות מסבב האליפות של פיג'ו ספורט.

מה כלול ביום נהג מרוצים ליום אחד?

אייקון

רכבי מירוץ מקצועיים

נהיגה ברכבי מרוץ מקצועיים, היישר מחטיבת המרוצים של פיג'ו ספורט בצרפת, המשמשים את נהגי המרוץ באליפות ישראל.

אייקון

מסלול מרוצים רשמי

מסלול אספלט סגור, רשמי ותקני למרוצי מכוניות. המסלול הפעיל ביותר בישראל שמארח אליפויות מרוצים במגוון ענפים וקטגוריות.

אייקון

היכרות עם עולם המרוצים

נכיר את עולם הספורט המוטורי ונבין למה הוא כל כך חשוב גם לנהיגה היומיומית, נפגוש מכוניות מרוץ מקצועיות ונבין במה הן שונות מהרכב הפרטי שלנו.

אייקון

מקצי נהיגה

כל נהג מקבל מכונית מרוץ אישית איתה הוא יעלה על המסלול למקצים בהם הוא יוכל ליישם ולתרגל את הטכניקות אותם למד.

אייקון

הדרכה מקצועית

הדרכה מקצועית של נהגי מרוצים פעילים, אלופים במרוצים, שיתנו כלים וטכניקות מעולם המרוצים שיעזרו לך לשלוט ברכב.

ללמוד מאלופים אמיתיים

פרודרייב הוקמה על ידי ראם סמואל שהתחרה בארץ ובאירופה בשנים 1991-2000 וזכה פעמיים באליפות צרפת ב״סיטרואן סקסו קאפ״, ליגה אירופית של מרוצי ראלי (1997, 1994) ובהמשך אימן במספר בתי ספר לנהיגה מתקדמת בעולם. כל מאמן של פרודרייב עובר הכשרה מעמיקה ברמה שהביאה את לקוחותינו לניצחונות במרוצים ואף לזכיה באליפויות.
נהג מרוצים ליום אחד

ללמוד מאלופים אמיתיים

חווית מירוץ אמיתית

עם מכוניות מירוץ מקוריות

פרודרייב מציעה מספר חבילות שיאפשרו לך לחוות את הדבר האמיתי, נהיגת מרוצים מטורפת במכוניות מרוץ מקצועיות. לחוות את הדבר האמיתי,

נהיגת מרוצים מטורפת במכוניות מרוץ מקצועיות,
מכוניות שמנצחות באליפות ישראל במרוצי מכוניות!
לא "עוד מכונית משופרת", אלא מכונית מרוץ מקצועית שניבנו בסדנת המרוצים הרשמית של פיג'ו.

מכוניות המרוץ של פרודרייב הן מכוניות מרוץ שיוצרו למרוצים בלבד בסדנת המרוצים של פיג'ו ספורט העולמית.
נהיגה במסלול מרוצים מקצועי היא נהיגה אחרת לגמרי, התנאים בטוחים, המסלול רחב והחוויה.. מטורפת.

נהג מרוצים ליום אחד בפרודרייב – חוויה של פעם בחיים

להיות נהג מרוצים ליום אחד על מסלול האספלט עם אנשי פרודרייב היא ללא ספק חוויה בלתי נשכחת. למרות שבלא מעט מן המקרים באים אל פרודרייב זוגות שהאישה החליטה להעניק לבעלה את חווית המרוצים אצל פרודרייב כמתנת יום הולדת או יום נישואין, ישנם גם לא מעט זוגות ואנשים אחרים שבאים בשביל לחוות את החוויה הבלתי נשכחת סתם בשביל להנות ולשחרר לחצים. גם חובבי מרוצים כמו צופים הדוקים של מרוצי פורמולה 1 ומרוצים אחרים מגיעים לחוות את החוויה שמושא הערצתם חווים בכל מרוץ, וגם לא מעט אנשים רגילים שנהיגת מרוצים היא משהו שמושך ומעניין אותם.

יום גיבוש לעובדים עם פרודרייב – יום גיבוש בלתי נשכח

אין כל ספק שיום גיבוש הוא אחד הדברים הכי חשובים שיכולים לחבר בין עובדים במקום עבודה, לשפר את הקשרים האישיים בניהם, וממילא לתת להם מוטיבציה לעבוד כמו שצריך. עריכת יום גיבוש אצל פרודרייב, על מסלול המרוצים, כשריח האספלט מכה באפם של העובדים והאדרנלין כבר גועש, יושבים יחד העובדים, צוחקים, נהנים ובעיקר – נוהגים. החוויה הבלתי נשכחת על מסלול המרוצים היא ללא ספק אחת האפשרויות המגניבות והמוצלחות ביותר עבור גיבוש לחברות שרוצות לערוך יום גיבוש לצוות קטן, ולאפשר לכל אחד ואחד לבטא את עצמו, לשחרר מתחים, להנות, ובעיקר להתגבש. 

למה כדאי לערוך יום גיבוש לעובדים דווקא אצל פרודרייב?

יום גיבוש לעובדים שלכם עם אנשי המרוצים של פרודרייב הוא ללא ספק יום גיבוש עם ערך מוסף. ביום גיבוש כזה תוכלו לגלות לא מעט על תכונות האופי של העובדים שלכם, ולדעת להתאים לכל אחד מהם את התפקידים והעתיד המקצועי שלו. בין החברות הרבות שכבר ערכו ימי גיבוש עם אנשי פרודרייב, ישנם לא מעט עובדים ועובדות שהעידו לאחר מכן שהם זוכרים את יום הגיבוש אצל פרודרייב כיום גיבוש מיוחד וחוויתי, ולא משהו שנשכח במהרה כמו שאר ימי הגיבוש שנערכו להם. כך העובדים שלכם יחזרו אל מקום העובדה עם אנרגיות מחודשות וכוחות רעננים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

היכן מתבצע יום גיבוש שכזה?

מקום מושבה של פרודרייב הוא אמנם בפתח תקווה, אך חווית המרוצים על גבי מסלול אמיתי מתבצעת במסלול המרוצים הגדול בישראל הממוקם בקרבת העיר ערד. שם תוכלו להנות ממסלול אספלט מרוצים תקני ומתקדם, כך שחווית הנהיגה עליו באמצעות מכוניות המרוצים תהיה הכי קרובה לחוויית המרוצים האמיתית. כמובן שכלל המרוצים מתבצעים לאחר הכרת המכוניות ולימוד מקיף אודות נהיגת המרוצים וסודות הנהיגה הנכונה על מסלול המרוצים, ובליווי של נהגי מרוצים וותיקים אשר הוכשרו להדרכת נהגי מרוצים, כך שכאשר העובדים מתיישבים ליד ההגה הם כבר מחזיקים ביסודות נהיגת המרוצים, ומוכנים לבצע אותה כמו שצריך.

להיות נהג מרוצים ליום אחד כמתנת יום הולדת

אין ספק שנהיגת מרוצים יכולה להיות גם מתנה מעולה לימי הולדת או ימי נישואין, כאשר מדי יום בוחרים זוגות רבים לערוך את חגיגות היום הולדת באמצעות נהיגת מרוצים על מסלול המרוצים עם אנשי פרודרייב. אולי תתפלאו לשמוע, אבל בחלק גדול מן המקרים נהנות מאוד גם נשים להיות נהגות המרוצים, וישנם בעלים וחברים שבוחרים להעניק לבת זוגם כמתנה את חווית נהיגת המרוצים. אז אם אתם עומדים לפני יום הולדת של בן או בת הזוג שלכם – חבל שתשברו את הראש על מתנה מקורית, חווית נהג מרוצים ליום אחד מבית פרודרייב יכולה להיות המתנה המושלמת ולגרום ליום ההולדת הזה להיות משהו בלתי נשכח.

שאלות נפוצות

בנהיגה במסלול מרוצים אין צורך ברישיון נהיגה כלל, המאמנים שלנו מורשים מטעם משרד הספורט לאמן תלמידי נהיגת מרוצים ולכן ניתן להשתתף בפעילויות במסלול כבר מגיל 14, נהג מרוצים ליום אחד מתאים לכל אחד ויכול להתאים כמתנה לאדם קרוב או אדם הרוצה לפנק את עצמו ביום מיוחד ומלא אדרנלין

בית הספר פרודרייב נמצא בפתח תקווה אולם הלימודים והמרוצים נערכים במסלול אספלט סגור, מקצועי, רשמי ובעל כל תקני הבטיחות הנדרשים הנמצא בערד. המתחם מארח אליפויות מרוצים במגוון ענפים מוטוריים ונחשב למסלול הפעיל ביותר בישראל.

דילוג לתוכן