ציוד מרוצים

נהג מרוצים
פרודרייב

לימוד נהיגה ספורטיבית

קורס לימוד נהיגה ספורטיבית – ללמוד לנהוג מהר ובאחריות

יש אנשים שהם חולי הגה, יש אנשים שזקוקים לתחושת האדרנלין ויש אנשים שמבינים שלמרות שהם נהגים די טובים, יש עוד כמה טריקים ללמוד בתחום. אז בין אם אתם, או אנשים שאוהבים, מגלים עניין בכול מה שנוגע ליכולות טכניות, מהירות ושליטה בתחום הרכבים, טוב לדעת שניתן להשלים פערים ובו זמנית לעבור חוויה חד פעמית. מוזמנים לעבור קורס נהיגה ספורטיבית מבית פרודרייב!

מה בדיוק כולל קורס נהיגה מהירה?

נשמע מעניין, אך תוהים כיצד קורס לימוד נהיגה ספורטיבית מתנהל ומה מבחינה פרקטית הוא כולל? ובכן מדובר בקורס שמציע אימון אישי לצד מאמן מומחה מתחום המרוצים. האימון נועד לשפר טכניקות, להעניק דגשים שנוגעים לנהיגה בטוחה וכמובן שגם ניתוח מהלכים לצד הסקת מסקנות חשובות. כל זאת נועד ללמד כיצד אפשרי להפיק את המרב מהרכב הפרטי, כיצד הופכים את הנהיגה היומיומית להרבה יותר מהנה, כיצד ניתן להגביר את תחושת הבטיחות (חשוב עבור כל מי שנוסע ברכב) וכמובן שגם על מנת להעניק חוויית אקסטרים מדהימה.

הגיע הזמן להגשים חלום -הדרכת נהיגה ספורטיבית

מכאן שאם תמיד צפיתם במרוצי מכוניות בהערכה מעורבת בקנאה, הגיע הזמן להגשים חלום ובו זמנית לשכלל יכולות. מבקשים טעימה? ובכן ראשית נכניס אותכם לאווירה. קורס נהיגה מהירה מתבצע במגוון כבישים מרהיבים שנבחרו בקפידה, לצד נופים ציוריים וכפי שציינו בצמוד למאמן מקצועי. עוד נציין שהדרכת נהיגה ספורטיבית אורכת בין שעתיים לשלוש, כך שגם אם בדיוק חווים תקופה לחוצה, טוב לדעת שבכל זאת ניתן למצוא זמן לשלב את הקורס. היו בטוחים שהקורס לא רק ילמד ויצייד במגוון כלים חשובים, אלא גם יאפשר להתאוורר מהיום יום ובמקביל יעניק מעט פרופורציות מזווית מעניינת (והרבה יותר מהירה).

מה יותר – חשוב או מהנה?

אומנם מדובר בקורס קצר, אך גם בקורס עשיר במידע, כאשר האימון המעשי (והחוויתי) מהווה נדבך מהותי. לבסוף נציין עובדה חשובה ביותר. אומנם רבים בוחרים לעבור קורס נהיגה ספורטיבית כיוון שהרעיון קוסם והאדרנלין מושך, אך יש לקחת בחשבון שמדובר בקורס שעשוי לשרת את כל המשפחה, וזאת כיוון שבסוף היום הקורס מלמד כיצד נכון לנהוג בצורה אחראית ובטוחה ברכב הפרטי שממתין בחנייה. מוזמנים להעניק לעצמכם, או לאדם שחשוב לכם, את הקורס כמתנה.

במידה והינכם מעוניינים ביום גיבוש לעובדים או יום כייף לחברות, אתם מוזמנים לקרוא עוד על יום גיבוש חוויתי >>

השאירו פרטים

תוכן עניינים

מוזמנים לשתף:
ראם סמואל
ראם סמואל

נהג מרוצי מכוניות ישראלי, מנטור בתחום הנהיגה והעצמה אישית ומפתח תכנים בלימוד נהיגה מתקדמת והספורטיבית

דילוג לתוכן